zaterdag, oktober 16, 2004

Weekje NL

Hallo allemaal,

Wat ging dat weer snel zeg! Ben de afgelopen week weer een weekje in Nederland geweest. Heerlijk. Lekker mijn familie en vrienden weer gezien, beetje bijgekomen van de drukte in portugal.
Het begon vrijdag allemaal. Samen met Bastiaan reisde ik terug. Eerst samen met een huurauto naar Lissabon gereden en van daaruit op weg naar Brussel. Aan boord van de Airbus A319 van TAP kregen wij de gelegenheid om de hele vlucht in de cockpit bij te wonen.
Het weer in Lissabon was erg winderig. Windstoten van ruim boven de 100 km/uur. De captain legde ons van alles uit en het uitzicht was erg mooi. Erg interessant om eens een hele vlucht in de cockpit mee te maken. Erg goed voor de motivatie. Na de landing in Brussel stonden mijn vader en zus al weer te wachten. Vervolgens met de auto terug naar Beuningen.
En om 23:00 was ik weer thuis.
Mijn vakantie heeft voornamelijk bestaan uit uitrusten, winkelen, familie/vrienden bezoeken en de voorbereidingen treffen voor de reis terug naar Portugal met mijn eigen auto. Was echt een heerlijke week, maar veel te kort om iedereen weer te zien/spreken. Weinig speciaals gedaan!

Groetjes Jeroen

Geen opmerkingen: