woensdag, augustus 25, 2004

20 uurs check

Hey allemaal,

Vorige week heb ik mijn eerste vliegexamen gehad. De zogenaamde 20 uurscheck. Gewoon een tussentijds examen om te zien of je de stof tot nu toe beheerst. Mijn examen stond gepland voor maandag, maar in verband met de bezigheden van de examinator en slecht weer werd het uiteindelijk donderdag voordat ik mijn examen kon doen.




Toen had ik echter al 6 dagen niet gevlogen en tijdens mijn examen waaide het ook nog eens erg hard. Het waaide 2 maal zo hard als wat ik solo mag doen. Gelukkig was het examen met instructeur dus kon ik gewoon vliegen. Ik vond het zelf erg slecht gaan maar mijn examinator vond het goed genoeg en dus ben ik geslaagd :) Het examen bestond uit het vliegen naar een trainingarea, zelf navigeren, klimmen, dalen, bochtjes draaien en vervolgens wat landingen in evora. Alles bij elkaar weer goed voor een uurtje vliegen. De rest van mijn klas heeft inmiddels de 20 uurs check ook gehaald. Goed nieuws dus. Verder gaat het leventje hier goed. Drukke dagen door de weeks en een rustig weekend met nog steeds bij het zwembad zitten. Ik begin inmiddels al aardig bruin te worden.

Groetjes
Jeroen


Geen opmerkingen: