maandag, mei 02, 2005

Multi Engine Instrument Rating

Hey!!

De laatste weken nog veel gevlogen. Onder andere een vlucht vai Porto naar Aveiro en terug. Alles bij elkaar goed voor zo'n 4 uur vliegen. Op Porto één approach kunnen doen, en toen op 500 ft langs de kust richting Aveiro. Daar getankt en toen via Viseu terug naar Evora. Lekker uren maken. Inmiddels was het elke vlucht emergencies oefenen. De ene engine failure na de andere. Lijkt moeilijker op te lossen dan het is. Rustig alles uitzetten en je checks afwerken.
Na 18,5 uur Seneca V was het zover. Mijn examen. Helaas had ik mijn dag niet en lukte het niet zo als ik wilde. Niet goed genoeg om te slagen. Gelukkig de volgende dag kunnen herkansen en toen ging het wel goed. Heb nu mijn Multi Engine Instrument Rating!!

Groetjes Jeroen

Geen opmerkingen: