maandag, mei 02, 2005

Bye Bye Portugal!!

Hey!!

Na het behalen van mijn Multi Engine Instrument Rating was ik klaar met vliegen in Portugal.
Gek gevoel. Hier heb ik leren vliegen, alles bij elkaar al zo'n 170 uur. Heb hier langer gewoond dan waar dan ook hiervoor (behalve mijn thuis dan). Ruim 9 maanden met zijn allen hier samen gezeten. Echt een tijd om nooit te vergeten!! Mensen goed leren kennen, vrienden voor het leven gemaakt (hoop ik). Maar aan alle goede dingen komt een eind!
Nu weer lekker naar huis, iedereen weer zien, mijn eigen bed, eigen kamer.
En vanaf 8 mei de volgende uitdaging. De MCC cursus in Madrid, wederom samen met Fabian. Niet het gewone NLS programma op de Boeing 737....wij gaan de Airbus A320 doen. Cursus duurt maar 3 weken, dus eind mei zijn we klaar!

Groetjes Jeroen

1 opmerking:

Andre Ros zei

Hallo Jeroen,
Een vraagje,

Heb jij na 6 jaar al een baan en zo ja, hoe snel heb je die gevonden en waar vlieg je dan op?

Andre Ros.