zaterdag, maart 26, 2005

Simmen en meevliegen op de Seneca V

Hoi!

Deze week eindelijk op de Seneca simulator gezeten. 2 sessies gehad. Deze gingen erg goed. Deze simulator is veel beter te vliegen dan die van de TB-20. Wel een stukkie zwaarder. Moet misschien toch maar eens even aan krachttraining gaan doen :-)
Verder deze week een paar keer copiloot geweest tijdens simsessies van mijn klasgenoten. Erg leuk en leerzaam is dat altijd.
Op donderdag ben ik voor het eerst meegevlogen op de Seneca V. Ik mocht bij Sebastiaan en zijn instructeur achterin kruipen. Lekkere leren stoel. Wat een luxe! De Seneca is echt een krachtig toestel. Ik werd flink in mijn stoel gedrukt tijdens de take-off en het klimvermogen was echt hoog! Wat een gave kist. Zie er echt naar uit om die kist te vliegen.
En dat gaat gebeuren. Aanstaande maandag ga ik mijn eerste vlucht maken!
Verder nu een lang weekend. Gisteren een beetje voor school bezig geweest en vandaag zijn we met zijn zessen naar Lissabon geweest om daar een beetje te shoppen.
Ik wens iedereen fijne paasdagen en tot snel weer!

Groetjes
Jeroen

Geen opmerkingen: