donderdag, februari 22, 2007

Winter 2007....weinig vliegen

Hoi!

Hier weer even een snelle update. Momenteel weinig vliegen. Moet voor 1 april nog 20 vakantiedagen op maken. Veel vrij dus. Dus van vliegen komt niet zoveel terecht. Maar dat zal de komende zomer wel even anders worden. De laatste weken veel lange vluchten gemaakt. Paar keer richting Berlijn geweest, maar ook naar Alicante en Malaga. Lange zit die vluchten. Mooie gelegenheid dus om eens even wat foto's te maken. Hier enkele voorbeelden:

Boven het ijsselmeer, op 38000 ft!

De pyreneëen

De nederlandse kustlijn

Kijkje in de cockpit

Groetjes Jeroen

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeroen,
ik ben een jonge gast van 17 jaar, mijn allergrootste droom is om piloot te worden. Ik ben knap, intelligent, sociaal, geconditioneerd, sportief,gezond lichaam, mooi uitstraling en charisma, welvarend, bezit alle gaves, heb met alles en overal succes....

Maar 1 klein iets, ik draag lenzen, en heb -4.25, mijn oogarts zei dat er niet veel verandering zal treden, want ik draag nu bijna 6 jaar bril. Volgens mijn oogarts is er kans dat mijn ogen zelfs een beetje zouden verbeteren.
Voor de rest, behalve dat ver zien een probleem vormt, is alles in orde.

Nu is mijn hart gebroken, want ondanks alles (rijkdom, intelligentie, vaardigheden, grote interesse in de luchtvaart..) kan ik toch geen piloot worden.