zaterdag, januari 28, 2006

3 generaties en mijn moeder

Hallo,

Vandaag weer lekker gevlogen. Ik had mijn opa van mijn moeders kant al eens als passagier meegenomen. Vandaag was het de beurt aan mijn andere opa. Samen met mijn ouders ruim anderhalf uur gevlogen. Vond het persoonlijk erg uniek. 3 generaties aan boord waaronder mijn beide ouders, die vandaag ook nog eens hun trouwdag hebben.



's-ochtends vroeg mijn opa opgehaald en naar Eindhoven gereden. Aldaar het vliegplan gemaakt en nog rustig een kopje koffie gedronken en een korte uitleg gegeven. Vervolgens richting het vliegtuig. De walkaround gedaan, de wind maakte het erg koud. Eenmaal in het toestel maar snel de moter gestart en de verwarming aan. Eenmaal in de lucht koers gezet richting Beuningen en van daaruit richting Nijmegen.

Beide plaatsen goed bekeken en toen terug richting Eindhoven. Na een superlanding (zo zacht heb ik nog nooit geland :)) snel de papieren ingevuld en weer richting huis gereden.

Wat een mooie dag!

Groetjes
Jeroen

Geen opmerkingen: