donderdag, oktober 13, 2005

Diploma!

Hoi Allemaal,

Ik was inmiddels al een tijdje klaar met mijn opleiding, maar ik heb nu ook eindelijk mijn diploma ontvangen. Met een klein feestje werd dit gevierd in Beek. Samen met mijn ouders, mijn zus en mijn vriendin naar het zonnige zuiden getogen. Aldaar was het een feest van herkenning. Erg leuk om al mijn klasgenoten weer eens te zien en even bij te kletsen. Na een korte ceremonie waarin mijn klasgenoten en ik allemaal ons diploma kregen en wat dankwoordjes was het tijd om te gaan borrelen. Goede herinneringen opgehaald en allemaal weer bijgekletst en tips uitgewisseld om te solliciteren.
Vervolgens op de terugweg heb ik mijn ouders, zus en vriendin op een etentje getrakteerd als dank voor alle steun om mijn droomwens uit te laten komen. Nu weer verder met solliciteren.

groetjes
Jeroen


Diploma in ontvangst nemen


Fabian en ik


Even poseren met mijn vriendin...


mijn zus...


en mijn ouders

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,
Ik ben Anouk en ik ben 15 jaar. Ik zou later, als ik klaar ben met mijn school, graag piloot willen worden. Maar ik vroeg me af of het een zware opleiding is? En is het verder moeilijk om toe gelaten te worden? Want ik hoor heel vaak dat het hele strenge eisen zijn en dat er maar weinig mensen toegelaten worden. Wat ik verder graag zou willen weten: is het een leuke school in Maastricht of zou ik beter ergens anders kunnen. En is piloot echt zo leuk als het lijkt? En zijn er veel vrouwelijke piloten? Want altijd als ik zeg dat ik piloot wil worden, lacht iedereen mij heel hard uit omdat het een "jongensdroom" is..
Ik hoop dat u mij hier wat meer kunt vertellen, want het is echt een grote droom voor me!
Groetjes Anouk